09.00 - 09.40 regisztráció, reggeli
09.40 - 10.20 Sportolók egyéni támogatása - kerekasztal beszélgetés szponzor és szponzorált között - Dr. Beck György (Vodafone) és Kásás Tamás, Christopher Mattheisen (Magyar Telekom) és Cseh László Moderátor: Mihálovits András (műsorvezető, Milliók reggelire, Rádio cafe 98.6)
10.20 - 11.05 Mit várunk el a partnereinktől? Elégedettek vagyunk a szponzorációért kapott megjelenésekkel vagy akadnak gondok a teljesítésekkel? Mennyiben lehet a teljesítményhez kötni a támogatást? Üzlet vagy társadalmi felelősségvállalás? - Feldmájer Sándor (Szerencsejáték)
Kántor Marianna (Budapest Bank), Majorosi Emese (Pannon), Szűcs Mónika (MKB Bank), Tóth. A. Péter (Magyar Telekom) Moderátor: Mihálovits András (műsorvezető, Milliók reggelire, Rádio cafe 98.6)
11.05 - 11.45 Mit adunk a partnereknek? - Éves támogatások, versenyek támogatásai, megjelenési lehetőségek. A szponzoráción túlmutató együttműködés a szövetség és támogató között. Hogyan építjük be a támogatóink szponzorációs politikáját a sportág kommunikációjába? Lehet e kezelni a hirtelen szerződésbontásokat? Mit kell tenni a kapcsolatok hosszú távú életben tartásáért? Dr. Berényi János (Kosárlabda Szövetség), Berki Krisztián (FTC), Straub Elek (Vitorlás Szövetség), Studniczky Ferenc (Jégkorong Szövetség)
Moderátor: Mihálovits András (műsorvezető, Milliók reggelire, Rádio cafe 98.6)
11.45 - 12.00 Kávészünet
12.00 - 12.35 Nemzetközi szponzorációs irányok, multinacionális direktrívák és/vagy nemzeti sajátosságok? - A szponzorációnk filozófiája. Hogyan kommunikáljuk a támogatás tényét? – Mihók Ildikó (Uniqa), Dr. Simon András (Magyar Telekom), Szabó Ibolya (Coca-Cola),
Moderátor: Kántor Endre (műsorvezető, Milliók reggelire, Rádio cafe 98.6)
12.35 - 12.55 BOM szponzoráció - Szabó György (Sanoma Budapest)
12.55 - 13.55 Ebéd
13.55 - 14.20 A társadalmi kapcsolatok jelentősége ellenséges attack idején - Molnár-Bánffy Kata (MOL Nyrt)
14.20 - 14.40 A Magyar Olimpiai Bizottság támogatottsága– A MOB ebben az olimpiai ciklusban minden korábbit felülmúló sikerrel gyűjtötte maga köré támogatóit, amelyeknek köszönhetően éves költségvetésének csaknem 90 százalékát a velük kötött szerződésekből finanszírozhatja, és Peking előtt több mint félmilliárd forinttal közvetlenül is támogathatja legjobbjaink minél eredményesebb szereplését. - Molnár Zoltán (MOB)
14.40 - 15.20 Mit jelent a szponzoráció szempontjából az Olimpiai jelenlét?– Milyen összefüggés van a sportág sikere és az állami támogatás között, valamint az állami támogatás és a szponzoráció között? Kié a szponzoráció? Szövetségé, sportolóé, edzőé? - Dr. Baráth Etele (Kajak-kenu Szövetség), Gyárfás Tamás (Úszó Szövetség), Pécsi Gábor (Öttusa Szövetség), Sinka László (Kézilabda Szövetség), Dr. Martin György (Vízilabda Szövetség)
Moderátor: Csikós Gergő (SPAARK Budapest Szponzorációs Tanácsadó Kft.
15.20 - 15.30 Kávészünet
15.30 - 16.10 Szponzorálható-e a sport kevésbé reflektorfényben lévő oldala?– Van-e a szponzoroknak társadalmi, szociális funkciója? Mik az okai a médiaérdeklődés hiányának? - Salga Péter (Magyar Szabadidősport Szövetség), Dr. Szabó Tamás (Nemzeti Utánpótlás-Nevelési és Sportszolgáltató Intézet), Szekeres Pál (Fogyatékosok Nemzeti Sportszövetség), Szlatényi György (Magyar Diáksport Szövetség) Moderátor: Bukta Zsuzsa
16.10 - 17.00 A világ legnagyobb sportszponzorai - előadások és kerekasztal beszélgetésSzabó Ibolya (Coca-Cola) és Széles József (Nike)- A világ húsz legnagyobb szponzora 6,5 milliárd dollárt fektetett a sportba a 2007-es esztendőben. A három legnagyobb támogató a sportszergyártó Nike és Adidas, valamint az italgyártó Coca-Cola volt - írta a SportsPro angol szaklap. A listavezető amerikai Nike 800 millió, míg a német Adidas 700 millió dollárt költött sportszponzorációra. Az észak-amerikai profi kosárlabdaligát (NBA) és a Nemzetközi Labdarúgó-szövetséget (FIFA) támogató Coca-Cola 550 millió dollárt szánt sportra az elmúlt évben.
Moderátor: Kántor Endre (műsorvezető, Milliók reggelire, Rádio cafe 98.6)