2008. október 7-8., kedd-szerda
Gerbeaud Ház, Átrium terem
Szponzorációs Symposium
Manapság egyre több vállalat életében – ha másért nem, célzott megkeresések miatt – felmerül a kérdés: érdemes-e szponzorációra egy fillért is áldozni, van-e, lehet-e kézzel fogható eredménye az ilyen célra elköltött összegeknek? A „módszer” létjogosultságát és hatékonyságát az is megkérdőjelezi, hogy sokan úri huncutságnak, vezetői hobbinak tartják a támogatandó személyek, intézmények stb. kiválasztását. A téma neves szakértői a Szponzorációs Symposiumon a kételyek eloszlatását tűzték ki célul: a hatékony szponzorációs gyakorlat bemutatásával arra keresnek választ, kinek érdemes a marketing mixbe a szponzorációs tételt is bevenni, milyen területre és mennyit szánjunk, valamint mire figyeljünk, hogy az általunk elköltött összeg jó befektetésnek bizonyuljon. Tehát minden, amit a szponzorációról tudni kell, lehet és érdemes
Tematika-első nap
Szponzoráció természete │ szponzorációs gyakorlatok │ kulturális támogatás │ art & business │képzőművészeti mecenatúra │ Sziget szponzoráció │ kreatív szponzormegjelenések │ a szponzoráció ára │médiatámogatások │ zenetámogatás │ márkák sikerfilmekben │
Tematika-második nap
Egyéni sportolók támogatása │mit várunk el és mit adunk a partnereinknek? │nemzetközi szponzorációs irányok │ multinacionális direktrívák │ együttműködés szponzor és szponzorált között │ a támogatás kommunikációja │ Olimpiai szponzorációk │ a világ legnagyobb sportszponzorai │ tömegsportok támogatása
A szponzorálás, amely egy esemény, rendezvény, vagy intézmény, szervezet egyszeri vagy hosszú távú, folyamatos anyagi vagy ritkán természetbeni támogatása konkrétan meghatározott, előre kikötött, a szponzor piaci pozícióit javító vagy erősítő illetve értékesítését támogató ellenszolgáltatások fejében. Ezzel szemben a mecenatúra (patronage) egy konkrét magánszemély, intézmény műalkotás, esetleg esemény rendszerint anyagi, ritkábban természetbeni támogatása konkrét cél konkrét megvalósítása érdekében, kommunikációs természetű ellenszolgáltatás fejében. /Nagy Bálint/
A programkialakításban megköszönjük Cs. Tóth Mariann (Budapest Bank), Tóth A. Péter (T-Mobile), Csikós Gergely (SPAARK Budapest Szponzorációs Tanácsadó Kft.) és Bukta Zsuzsa segítségét.
Üdvözlettel - Molnár Rita (konferenciaigazgató, Agria Produkció Kft)
A konferencia előadói között:
Dr. Beck György
vezérigazgató
Vodafone zrt |
Cseh László
úszó |
Gerendai Károly
igazgató
Sziget Kft |
Kásás Tamás
vizilabdázó |
Chris Mattheisen
elnök-vezérigazgató
Magyar Telekom Nyrt. |
Szabó György
vezérigazgató
Sanoma Budapest Zrt. |
Célközönség
Konferenciánk hasznos ismeretekkel szolgálhat a kommunikációs és marketing szakma munkatársainak, a kulturális- és sportéletben részt vevő szereplőknek, valamint a közép- és nagyvállalatok vezetőinek.
Konferenciáink nem csupán új szakmai ismeretek megszerzésére nyújtanak lehetőséget, de kitűnő alkalmat teremtenek magas szintű networking-re, új szakmai kapcsolatok kialakítására.